עולם הפרסום אינו דורך במקום. בעידן המודרני כולם מתבוננים על הופעתו של הפלא החדש - הטלפון הסלולרי .במהירות הוא הפך ממכשיר גדול וכבד , הנחשב לסמל סטטוס על ידי אנשי עסקים אמידים בלבד , למחשב קטן הטומן בחובו אפשרויות רבות ושונות. עולם הפרסום, הוא עולם תחרותי מטבעו ועל כן מוביל את הטרנדים בשוק .מבחינה שוק הפרסומאים , הסלולר הוא המדיה החדשה שצריך לכבוש . כולם עוברים לסלולר . ועל כן חברות רבות מעבירות תקציבים גדלים והולכים אל השוק הזה , אף אחד אינו אוהב להשאר מאחור.
הטלפון הסלולרי הפך להיות מצרך הכרחי לרוב אנשי העולם המערבי. טלפונים סלולריים יכולים להעביר פרסומות באמצעות סרטוני וידאו , הודעות טקסט ,באנרים , וכמובן , סאונד .מבחינה דמוגרפית , השימוש בטלפונים סלולריים הוא פופולרי במיוחד בקרב בני הנוער ובכלל בתי ספר תיכון , סטודנטים , צעירים וכ"ו . כיום , בתחום הריאליטי תוכניות טלוויזיה רבות משתמשות במדיום הסלולרי כדי להשפיע על עתיד התוכנית ועל מנת לגרום לצופים להרגיש מעורבים .
ערוצי פרסום מסורתיים בתחום התקשורת היו מוגבלים לאינטרנט או לשימושים משניים של הטלפון ( הודעות סמס , הודעות תוכן וכו ) והשוק הזה מגיע למבוי סתום .
הביז - טון מנצל ביעילות את פרק הזמן הפנוי היחידי שבו הלקוח נמצא בהאזנה מלאה , ובעת שהטלפון נמצא בשימוש העיקרי והיחידי שתמיד יהווה את המטרה של הטלפון - לכל משתמש בכל גיל , מגזר ומגדר - דיבור .
מהו ביז-טון ?
ביז - טון הוא מסר שיווקי קצר המחליף את צליל החיוג - או במילים אחרות - מיתוג קולי.
זמן ההמתנה הוא חלון הזדמנות מצויין לספר למתקשר לאיזה עסק הגיע , וכל עוד הוא מחוייב להמתין עד שיענה , אפשר לנצל את הזמן כדי לספר על העסק .נותן לך הזדמנות לספר קצת על העסק שלך , לבדל את עצמך מהמתחרים , ליצור קשראישי עם הלקוח ולהתחיל למכור עוד לפני שענית .
http://www.biz-tone.com/